replica horloge

replica horloge
replica horloge

2014年2月10日星期一

Advertising In Bad Taste

Deze relatief onbekende onderneming kan heel goed nu veilig waardevolle berichtgeving in reguliere media als de talking points stuwen zijn merk op de voorgrond van publieke discussie.

Dit is misschien wel een positief resultaat voor hen. Media-aandacht kan heel goed zelfs gevraagd wie niet vertrouwd is met de campagne om het zoeken naar (zoals ik deed) en verwoorden hun eigen mening.

Badtaste reclame heeft echter ook een aantal risico's te nemen.

Intrekking van de advertentie van media netwerken is een bijzonder ongewenst resultaat gezien het feit dat het geld besteed aan het creëren van de advertentie verspild zou kunnen zijn. Een andere mogelijkheid is dat beledigend of vervelende advertenties kijkers zouden kunnen aanmoedigen om niet te kopen en zelfs voorkomen dat de geadverteerde merk. Zijn deze risico's de mogelijkheid van extra publiciteit waard?

Dus niet 'slecht' advertenties te maken voor een goede campagnes?

Advertenties die zijn gewoon vervelend zijn onwaarschijnlijk grote schaal de media of ASA klachten genereren (omdat zij geen stuitligging verantwoordelijk / ethische reclame charter). Vervelend en saai advertenties misschien net iets afnemen kijkers merk koopintentie gebrek aan nieuwswaarde betekent dat het onwaarschijnlijk is dat de campagne bereik uit te breiden.see more horloges Bvlgari Others and horloges rolex Masterpiece II

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex