Deze relatief onbekende onderneming kan heel goed nu veilig waardevolle
berichtgeving in reguliere media als de talking points stuwen zijn merk
op de voorgrond van publieke discussie.
Dit is misschien wel een
positief resultaat voor hen. Media-aandacht kan heel goed zelfs gevraagd
wie niet vertrouwd is met de campagne om het zoeken naar (zoals ik
deed) en verwoorden hun eigen mening.
Badtaste reclame heeft echter ook een aantal risico's te nemen.
Intrekking
van de advertentie van media netwerken is een bijzonder ongewenst
resultaat gezien het feit dat het geld besteed aan het creëren van de
advertentie verspild zou kunnen zijn. Een andere mogelijkheid is dat
beledigend of vervelende advertenties kijkers zouden kunnen aanmoedigen
om niet te kopen en zelfs voorkomen dat de geadverteerde merk. Zijn deze
risico's de mogelijkheid van extra publiciteit waard?
Dus niet 'slecht' advertenties te maken voor een goede campagnes?
Advertenties
die zijn gewoon vervelend zijn onwaarschijnlijk grote schaal de media
of ASA klachten genereren (omdat zij geen stuitligging verantwoordelijk /
ethische reclame charter). Vervelend en saai advertenties misschien net
iets afnemen kijkers merk koopintentie gebrek aan nieuwswaarde betekent
dat het onwaarschijnlijk is dat de campagne bereik uit te breiden.see more horloges Bvlgari Others and horloges rolex Masterpiece II
没有评论:
发表评论